Zaloguj się przez Facebooka ZAŁÓŻ KONTO
nie pamiętam hasła

conceptshop.pl

Ubrania z pracowni
młodych projektantów
Nasz profil na Facebooku Nasz profil na Instagramie

1. Jak kupić (kupowanie bez logowania i z logowaniem)

Ilustracja do pytania: Jak kupić (kupowanie bez logowania i z logowaniem) Kupowanie online nigdy nie było tak szybkie i proste ? nie musisz się rejestrować by dokonać zakupu. Po kliknięciu w przycisk KUPUJĘ wystarczy wpisać swoje dane osobowe: imię i nazwisko, adres email, adres dostawy i uiścić opłatę. Jeśli jednak chcesz mieć dostęp do wszystkich funkcjonalności serwisu , wystarczy kliknąć tu i uzupełnić krótki formularz. Po dokonaniu rejestracji nie będziesz musiał przy każdym zakupie wypełniać danych teleadresowych potrzebnych do wysyłki towaru.

2. Jak wygląda zwrot towaru

Ilustracja do pytania: Jak wygląda zwrot towaru
Zgodnie z ustawą o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dn. 02.03.2000 (Dz.U. z 2000 r. Nr 22 poz.271 z kolejnymi zmianami), możesz odstąpić od umowy bez podania przyczyn, w terminie 10 dni od daty wydania towaru. Cała cena produktu zostanie Ci w całości zwrócona przez sprzedawcę po odesłaniu towaru na adres ustalony ze sprzedawcą. Sprzedawca ma prawo nie przyjąć zwrotu rzeczy wykonanych na zamówienie lub jeśli jest on osobą prywatną, nie prowadzącą działalności gospodarczej.

3. Kiedy przyjedzie moja przesyłka (kiedy zostanie wysłana)

Ilustracja do pytania: Kiedy przyjedzie moja przesyłka (kiedy zostanie wysłana)
Aby uzyskać informację dotyczące wysyłki zamówionego produktu, skontaktuj się bezpośrednio ze sprzedawcą przez email lub telefon podany w emailu informującym o zakupie produktu.

4. Zmiana z konta kupującego na konto sprzedawcy

Ilustracja do pytania: Zmiana z konta kupującego na konto sprzedawcy
Aby zmienić konto z kupującego na konto sprzedawcy i móc sprzedawać swoje produkty w conceptshop.pl wystarczy zalogować się w serwisie i w zakładce ?moje konto? przejść do ?zostań sprzedawcą? i potwierdzić swoje dane.

5. W panelu „moje zakupy” nie ma danych o zakupionych przedmiotach, mimo iż zostały opłacone

Ilustracja do pytania: W panelu „moje zakupy” nie ma danych o zakupionych przedmiotach, mimo iż zostały opłacone
Oznacza to, że kupiłeś produkt bez rejestracji w serwisie. Nawet, jeśli po zakupie i uiszczeniu płatności dokonałeś rejestracji i założyłeś konto w conceptshop.pl wcześniej dokonane zakupy nie będą widoczne w panelu „moje zakupy”.

6. Jakie są rodzaje wysyłki

Ilustracja do pytania: Jakie są rodzaje wysyłki
Każdy z Projektantów sam ustala w jaki sposób produkty są wysyłane - aby poznać szczegóły, skontaktuj się bezpośrednio ze sprzedawca po dokonaniu zakupu.

7. Jakie są metody płatności

Ilustracja do pytania: Jakie są metody płatności
Za wszystkie zakupy zapłacisz za pośrednictwem przelewy24.pl. Nie ma możliwości wysyłki za pobraniem.

8. Jak sprawdzić rozmiar

Ilustracja do pytania: Jak sprawdzić rozmiar
Jeśli w opisie produktu nie ma podanych wymiarów, a chciałbyś je poznać, wyślij email na: kontakt@conceptshop.pl, a my spróbujemy Ci pomóc :)

9. Jak skontaktować się ze sprzedawcą

Ilustracja do pytania: Jak skontaktować się ze sprzedawcą
Skontaktować się ze sprzedawca możesz dopiero po zakupie jednego z jego produktów. Jeśli jednak masz do niego jakieś pytania przed zakupem - wyślij email na: kontakt@conceptshop.pl, a my spróbujemy Ci pomóc :)

1. Kto może sprzedawać w CS i jak dołączyć<

Ilustracja do pytania: Kto może sprzedawać w CS i jak dołączyć
Zależy nam, by zachować wyjątkowy wymiar serwisu conceptshop.pl. Chcemy, by było to miejsce bezpieczne i jednocześnie przyjazne zarówno użytkownikom, jak i współpracującym z nami projektantom. Sprzedawać w conceptshop.pl mogą właściwie wszyscy, o ile ukończyli 18 rok życia. Zarówno osoby znane już szerszej publiczności, jak i twórcy dopiero rozpoczynający swoją przygodę z modą. Aby się zarejestrować, wystarczy wypełnić formularz klikając tu.

2. Jak będę otrzymywał wpłaty od kupujących

Ilustracja do pytania: Jak będę otrzymywał wpłaty od kupujących
Jeśli jesteś sprzedawcą w serwisie conceptshop.pl, po założeniu konta w serwisie conceptshop.pl, będziesz mógł założyć konto u operatora płatności obsługującego płatności użytkowników serwisu conceptshop.pl, służące Twojej identyfikacji dla potrzeb przekazywania płatności od kupujących. Konto u operatora płatności jest niezbędne do otrzymywania przez Ciebie zapłaty od kupujących za nabywane od Ciebie towary. Poza założeniem konta musisz poddać się również czynnościom weryfikacyjnym wymaganym przez operatora płatności, a w szczególności udostępnić mu numer swojego rachunku bankowego i zweryfikować go, czy jest prawidłowy.

3. Jakie są warunki sprzedaży

Ilustracja do pytania: Jakie są warunki sprzedaży
Na conceptshop.pl wystawianie produktów zawsze będzie bezpłatne, tak jak promocja, którą zapewnia serwis. Jedyną opłatą, jaką uiszczasz, jest prowizja od sprzedaży produktu - 20%.

4. Jakie produkty mogę sprzedawać + kategorie

Ilustracja do pytania: Jakie produkty mogę sprzedawać + kategorie
Na conceptshop.pl możesz wystawić produkty z kategorii: odzież, obuwie, biżuteria oraz akcesoria. Każda z kategorii jest podzielona na szczegółowe podkategorie, tak, aby ułatwić ci wystawienie produktu w odpowiednim dziale. Zawsze chętnie słuchamy dobrych rad - jeśli uważasz, że w conceptshop.pl brakuje jakiejś podkategorii, wyślij email ze swoją propozycją na adres: kontakt@conceptshop.pl

5. Jak się rozliczamy

Ilustracja do pytania: Jak się rozliczamy
Prowizja od sprzedaży naliczana jest na bieżąco, z chwilą potwierdzenia przez operatora płatności zapłaty za towar przez kupującego. Zapłata prowizji od sprzedaży następuje za pośrednictwem operatora, który automatycznie pobierze należną prowizję od sprzedaży i przekaże ją do nas, a pozostałą kwotę przekaże Tobie. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w regulaminie korzystania z serwisu conceptshop.pl. Do 10 dnia każdego miesiąca na Twój adres zostanie przesłana faktura.

6. Jak wygląda zwrot towaru

Ilustracja do pytania: Jak wygląda zwrot towaru
Zgodnie z ustawą o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dn. 02.03.2000 (Dz.U. z 2000 r. Nr 22 poz.271 z kolejnymi zmianami), kupujący może odstąpić od umowy bez podania przyczyn, w terminie 10 dni od daty wydania towaru. Sprzedawca ma obowiązek, w przypadku wyrażenia chęci zwrotu towaru przez kupującego i przesłania przez niego na adres sprzedawcy towaru w stanie nienaruszonym, do przelania kupującemu całej wpłaconej kwoty. Potwierdzenie tego przelewu należy wysłać w pliku .pdf na email: kontakt@conceptshop.pl, podając ID zamówienia- prowizja zostanie zwrócona w ciągu 1 dnia roboczego na konto sprzedawcy za pośrednictwem przelewy24.pl.

7. Na moim koncie przelewy24 nie ma pieniędzy, mimo otrzymania emaila o tym ze zostały wpłacone

Ilustracja do pytania: Na moim koncie przelewy24 nie ma pieniędzy, mimo otrzymania emaila o tym ze zostały wpłacone
Najprawdopodobniej założyłeś dodatkowe konto na przelwy24.pl i nie logujesz się na to przydzielone Ci automatycznie przez conceptshop.pl. Skontaktuj się z przelewy24.pl lub napisz do nas na: kontakt@conceptshop.pl.

8. Jakie są rodzaje wysyłki

Ilustracja do pytania: Jakie są rodzaje wysyłki
Każdy z Projektantów sam ustala w jaki sposób produkty są wysyłane - w opisie produktu powinno być określone, czy jako Sprzedawca korzystasz z usług poczty czy kuriera, jaką przesyłką zostaną nadane poszczególne produkty, oraz w ciągu ilu dni od opłacenia zamówienia wyślesz produkt. Na conceptshop.pl nie ma możliwości wysłania produktów za pobraniem.

9. Jakie są metody płatności

Ilustracja do pytania: Jakie są metody płatności
Na conceptshop.pl nie ma możliwości wysłania produktów za pobraniem, jedyną formą płatności jest przedpłata na konto za pośrednictwem przelewy24.pl

Piszą o nas..

Masz pytanie, problem lub propozycję? Skontaktuj się z nami.

  • * - pole wymagane

    Podane w niniejszym formularzu dane osobowe będą przetwarzane przez WP Shopping w Warszawie przy ul. Jutrzenki 137A w celu skontaktowania się z Użytkownikiem. Administratorem danych osobowych przekazanych za pomocą formularza jest WP Shopping Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie przy ulicy Jutrzenki 137A, 02-231 Warszawa. WP Shopping Sp. z o.o. w Warszawie informuje, że zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, a ponadto Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.